fa-IR   English (United States)

شرکت دانش بنیان پیشران ماشین تبریز

طراح ومجری  سیستم های شستشوی روباتیک

محصولات
لینک کارواشی
اخبار و رویدادهای مهم
پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴
سه شنبه, فروردين 04, 1394 by مدیر سایت

بسماللهالرّحمنالرّحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل والنّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
السّلام علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها.

فرارسیدن بهار طبیعت و سال 1394 را خدمت هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. نخستین روزهای سال جدید با شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مقارن شده است؛ امیدوارم بتوانیم آن چنان که باید از برکات این ایام بهره بگیریم و تعالیم و آموزه‌های این بانوی بزرگوار جهان اسلام و انسانیت را در زندگی فردی و اجتماعی خود جاری سازیم.

بهار فصل زایش و رویش است و هرساله تکرار می شود اما در عرصه حیات انسانی این تکرار به صورت پیدایش دوره هایی است که در هر دوره ای زندگی انسان کامل تر از دوره پیش است؛ ما آمده ایم تا زندگی کنیم؛ و به همین جهت، مرگ و خشونت و آنچه زندگی را بر انسان ها تنگ و ناگوار می کند نفی می کنیم. امیدوارم در سال پیش رو همه ما، همه بشریت و همه انسان هایی که حق زندگی دارند، از زندگی خوب و مطلوب برخوردار باشند و شاهد سالی باشیم که در آن تفاهم، دوستی و مساوات میان همه انسان ها بخصوص ما ایرانیان حاکم باشد و از فقر، فشار و خشونت اثری در آن نباشد.

بهار امسال مصادف است با خزان عمر کوتاه عزیزی که تا زندگی را برای همه بهاری کند، در بهار عمر خویش خزان را پذیرفت؛ حضرت فاطمه زهرا(س) را می گویم که نمونه توحید، اخلاق و ادب بود و امروز همه ما باید از آن الگو پیروی کنیم و امیدوارم که همه کسانی که خدا را می پرستند، همه کسانی که عدالت را می ستایند و انسان را آزاد و زندگی او را آباد می خواهند سال خوبی پیش رو داشته باشند. به همه شما درود می فرستم و برای همگان آرزوی سلامتی و سعادت و سرفرازی می کنم.

خدا یار و نگهدارتان

نظرات (0)

 
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت پیشران ماشین میباشد.
Setak Total Web Solutions
generated by: PGP™ | Hosted by: i-Host™
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟